En nyinflyttad är en kund med stor köpkraft!

Tag vara på den!

Nyinflyttade är en sökande och nyfiken målgrupp som ännu inte har skapat sina köpmönster. De är mottagliga för erbjudanden och information, de söker varor och tjänster för att förenkla sin vardag. De har ett stort köpbehov och de vill givetvis känna sig välkomna i sin nya kommun.

Ett bra erbjudande lockar in många nyinflyttade till dig. Tänk på att en nöjd kund alltid kommer tillbaka!

Var med och påverka den nyinflyttade redan från början.

Köpstarka nyinflyttade

  • Den nyinflyttades köpvanor formas under den första tiden på den nya orten.
  • Ett starkt erbjudande leder ofta till affär vid första kontakten.
  • Den nyinflyttade är mer mottaglig för reklam och information.
  • Se till att de nyinflyttade blir dina kunder redan från början – lättare än att ändra köptrogna kunders vanor.

Visst vill du vara förstahandsvalet?

Annonsera med oss!

84%

agerar på intressanta erbjudanden de får i sin postlåda.

70%

har sett välkomstbrevet.

62%

tar del av reklam som kommer i postlådan.

* Källa: PostNords DR-monitorn 2018. ** Källa: Undersökning av PFM Research mars 2019.

Vi erbjuder en helhetslösning

Flyttbrevet och Mobilkupongen

Ditt erbjudande går med i vårt Flyttbrev som regelbundet når nyinflyttade i ditt närområde. Nu ger vi dig även möjligheten att få ditt erbjudande digitalt i appen Mobilkupongen.

En helhetslösning som gör det enkelt och kostnadseffektivt att nå nya kunder!