En nyinflyttad är en kund med stor köpkraft!

Nyinflyttade är en nyfiken målgrupp som ännu inte har skapat sina köpmönster. De är mottagliga för erbjudanden och information, de söker varor och tjänster för att förenkla sin vardag. De har ofta ett stort köpbehov och de vill givetvis känna sig välkomna i sin nya kommun.

Ett bra erbjudande lockar in många nyinflyttade till dig. Tänk på att en nöjd kund alltid kommer tillbaka!

Var med och hälsa den nyinflyttade välkommen med dina erbjudanden i välkomstbrevet.

Köpstarka nyinflyttade

  • Den nyinflyttades köpvanor formas under den första tiden på den nya orten.
  • Ett starkt erbjudande av en vara eller tjänst leder ofta till affär eller bokad tid vid första kontakten.
  • Den nyinflyttade är mer mottaglig för reklam och information.
  • Se till att de nyinflyttade blir dina kunder redan från början – lättare än att ändra köptrogna kunders vanor.

Visst vill du vara förstahandsvalet?

Annonsera med oss!

84%

agerar på intressanta erbjudanden de får i sin postlåda.

62%

tar del av reklam som kommer i postlådan.

Källa: PostNords DR-monitorn 2018.

Vi erbjuder en helhetslösning

Välkomstbrev och Mobilkupongen

Ditt erbjudande går med i vårt välkomstbrev som regelbundet når nyinflyttade i ditt närområde. Nu ger vi dig även möjligheten att få ditt erbjudande digitalt i appen Mobilkupongen.

En helhetslösning som gör det enkelt och kostnadseffektivt att nå nya kunder!