En nyinflyttad formar nya köpvanor!
Nya köpvanor
- Den nyinflyttades köpvanor formas under den första tiden på den nya orten.
- Ett starkt erbjudande av en vara eller tjänst leder ofta till affär eller bokad tid vid första kontakten.
- Den nyinflyttade är mer mottaglig för reklam och information.
- Se till att de nyinflyttade blir dina kunder redan från början. Det är lättare än att försöka ändra på redan köptrogna kunders vanor.
Visst vill du vara förstahandsvalet?
82%
av samtliga intervjuade har sett vårt välkomstbrev.
Källa: PFM Researchs undersökning i maj 2024.
Vi erbjuder en helhetslösning
Välkomstbrev och Mobilkupongen
Var med i vårt välkomstbrev som regelbundet når nyinflyttade i ditt närområde och få även dina erbjudanden digitalt publicerade i appen Mobilkupongen.
En helhetslösning som gör det enkelt och kostnadseffektivt att nå nya kunder!