En nyinflyttad formar nya köpvanor!

Nya köpvanor

  • Den nyinflyttades köpvanor formas under den första tiden på den nya orten.
  • Ett starkt erbjudande av en vara eller tjänst leder ofta till affär eller bokad tid vid första kontakten.
  • Den nyinflyttade är mer mottaglig för reklam och information.
  • Se till att de nyinflyttade blir dina kunder redan från början. Det är lättare än att försöka ändra på redan köptrogna kunders vanor.

Visst vill du vara förstahandsvalet?

82%

av samtliga intervjuade har sett vårt välkomstbrev.

Källa: PFM Researchs undersökning i maj 2024.

Vi erbjuder en helhetslösning

Välkomstbrev och Mobilkupongen

Var med i vårt välkomstbrev som regelbundet når nyinflyttade i ditt närområde och få även dina erbjudanden digitalt publicerade i appen Mobilkupongen.

En helhetslösning som gör det enkelt och kostnadseffektivt att nå nya kunder!

Välkomstbrev + mobilkupongen

Kontakta oss!

För information om hur vi behandlar dina personuppgifter, se vår integritetspolicy.